Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

23/11

Publicerad 2011-11-23 20:59:59 i MatildaNakev,

Hej!!

Gud så längesen jag skrev här inne. Faktiskt en hel vecka sen. Men på senaste tiden har det varit mycket. Mycket tankar i min hjärna nu och saker som behövs reda ut. Vill dock inte skriva om det i bloggen då det är privat o angår bara mig och mina närmaste.

Så jag kommer fortsätta blogga men ibland kommer det kanske bli någon/några dagar mellan inläggen och det beror helt enkelt på vad och hur mycket jag orkar.

Jag är så sjukt trött just nu och ska snart gå och lägga mig. Vi skulle haft sovmorgon imorgon men på den ska vi ha historia imorgon för våran historia lärare skulle bort på fredag, dock är vi lediga hela fredagen istället :)

På fredag kommer pappa hem över helgen, ska bli skönt att få träffa honom och spendera lite tid med honom. Saknar honom nu när han är borta typ hela tiden!

Nej nu ska jag snart ta och borsta tänderna och sen krypa ner i säng om ett tag :) känner att jag behöver sova!

Vi hörs imorgon tror jag!!



Längtar tillbaka♥

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela