Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18/11

Publicerad 2011-11-18 17:56:43 i MathildaOhlsson,

Hej,
har inte bloggat på några dagar men har inte orkat och lite så. men nu är jag tillbaka :)  skolan idag slutade 12.05 och då gick jag o Matilda o Malin till doken och åt lunch där istället för i skolan. efter nån timme så kom Lovisa och sen vid halv 3 så följde jag med Matilda till hennes sjukgyjmnast och sen så tog jag 15.19 tåget hem och nu så är jag hemma och vart det ett tag. ikväll blir det bara hemma kväll det behövs. nu har jag inte så mycket mer att skriva så avslutar nu ;)





// Mathilda  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela