Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

veckan som varit

Publicerad 2011-12-30 18:58:42 i MatildaNakev,

Heej!
Vet att ingen av oss har bloggat på länge, men vi har inte gjort så mycket mer än bara varit med varann. Och mathildas internet funkar inte hemma.
men i måndags hade vi middag hemma hos pappa och mathilda sov hos mig på måndagen och tisdagen. På onsdagen var vi ner till stan där vi först blev bjuda på lunch av min morbror, det blev sushi! mums. Efter lunchen kom ingela och vi shoppade lite. Sen hem till mormor för middag, mathilda följde med. Vid åtta blev vi hämtade av hennes föräldrar och åkte till stenhagen för att kolla på  hennes brors match sen hem till henne och jag sov där.
Igår gjorde jag typ inget, var med mathilda till tre då mormor hämtade mig och sen var jag bara hemma och tog det lungt. Idag har jag nyårshandlat. Ska fira med mathilda och ingela och kanske elin så idag har jag handlat all mat som behövs. Vi kommer vara hemma hos min pappa i sävja, han är ju i norge så vi är själva där :)
Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av The O.C säsong ett som min bror tog hem åt mig igår och sen ska jag bada. Sen blir det säkert mer tittande tills jag ska sova.
Imorgon kommer det upp ett sammanfattande av året som varit och hur jag tycker året har vart. Och jag kommer även att börja med den där Dag saken imorgon, så imorgon kommer dag 3 upp.
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela