Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Torsdag

Publicerad 2011-12-08 16:36:25 i MathildaOhlsson,

Hej,
Kom hem för en timme sen ungefär och har ätit lite. Slutade 13.30 men väntade på Matilda i skolan då hon hade redovisning. Efter det så åkte vi ner på stan för att kolla efter en klänning eller något sånt som jag ska kunnaha på mig på jul och nyår, men hitta ingen. Ska nog beställa en klänning från Nelly i kväll istället men får se :)
Idag har inte vart min tur dag precis eller min eftermiddag ska jag säga, det började med att min byxor gick sönder och nu för en stund sen så spillde jag ut te på mig -.-
Ikväll ska jag bara ta det lungt och lite så, ska göra knäck med mamma tror jag :)
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela