Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

pluggar

Publicerad 2011-12-05 19:58:35 i MatildaNakev,

Hejsan!

Sitter och pluggar för fulle muggar! Är så jäkla trött oxå så det finns inte! Just nu håller jag på med engelska grupparbete som ska redovisas imorgon så håller på med det sista och sen måste jag lära mig det lite mer haha.
Efter det här blir det sängen, har kanske en halvtimme kvar så vid nio tiden sover jag nog gott redan! Längtar!

Nej nu ska jag fortsätta med engelskan om jag ska kunna lägga mig tidigt!
Vi hörs imorgon!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela