Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Matteprov

Publicerad 2011-12-15 20:00:25 i MathildaOhlsson,

Hejhej,

Matteprovet idag gick bra eller det kändes bra iallafall. Sen efter det så åkte jag hem till mamma där jag provade klänningarna och gjorde knäck :) En klänning ska jag få som julklapp av mamma så den "vet" jag inte om ;) Nu så sitter jag hemma hos pappa och följer Storvretas match mot Mullsjö. Sitter också och pratare med Matilda genom facebook skype saken omk ni fattar haha ;) 

// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela