Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Lucia

Publicerad 2011-12-13 21:35:39 i MatildaNakev,

Hej igen!

Knäcken blev bra och väldigt god. Blev även bråk med lillebror men dock efter att knäcken var klar. Så var på så dåligt och argt humör därför jag inte bloggat tidigare som jag egentligen hade tänkt göra och orkar inte skriva om inlägget so försvann där jag skrev vad jag gjort idag. Kan dock kortfattade det lite och säga att vi kollade på lucia framträdande i skolan och att jag böjar bli lite krasslig med huvudvärk och halsont, inte bra!!

Skulle egentligen tränat idag men eftersom jag börjar bli dålig ville jag inte riskera något och bestämde mig för att vila idag och köra två pass senare i veckan istället! På torsdag blir det iaf gym och sen så får vi se vad det blir i helgen, har inte bestämt mig för det än!

Nej nu blir det att lägga sig, är så sjukt trött och helt slut i hela kroppen. En sak som är väldigt skönt är att det är sovmorgon imorgon! Yes! eller hela klassen har inte det, bara vi som redan redovisat våran engelska bok och min lilla grupp gjorde det idag så vi har hål från engelskan imorgon och tur som vi har ligger den direkt på morgonen! :D

nej nu blir det sängen!

GOD NATT!!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela