Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Lär känna mig bättre

Publicerad 2011-12-25 19:23:51 i MatildaNakev,

Dag 1: En bild på de personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Dagens outfit.
Dag 4: 5 favorit låtar.
Dag 5: 5 fakta om mig själv.
Dag 6: Bild på en tid jag saknar.
Dag 7: En bild från din förra sommar.
Dag 8: största rädslan
Dag 9: 5 mål i livet.
Dag 10: En puss- eller krambild.
Dag 11: Favorit citat.
Dag 12: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 13: En bild på din klass.
Dag 14: Din facebook profilbild
Dag 15: Bild på dig och dina syskon
Dag 16: Vad sårar dig mest?
Dag 17: Ångrar du dig något som du gjort i livet?
Dag 18: Vad har du alltid i din handväska?
Dag 19: Vad hatar du mest av allt?
Dag 20. Något du älskar att göra
Dag 21. Gammal och ny bild på mig själv
Dag 22. Vad hjälper/har hjälpt dig upp när du antingen varit på väg att falla, eller gjort det?

Nu kommer jag ha något att blogga om varje dag, så kommer lova er iaf ett inlägg varje dag! bra va?
Dag 1 kommer upp om ett tag!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela