Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Julkalender

Publicerad 2011-12-07 20:31:13 i MathildaOhlsson,

Hej,
Kom hem vid halv 4 idag och då tog jag det lungt och kolla på tvn och så. Sen blev det middag och sen 18.00 så hade jag träning som slutade 19.00. Efter det så har jag bara suttit vid datan och kollat runt lite och så. Ska snart ta bort sminket och göra lite te åt mig och kolla på några avsnitt av julkalendern och sen sova. Har sov morgon så himla skönt börjar 10 och slutar 13.30 och sen ledig på Fredag :)
Har michaels data så har inga bilder men här får ni på mig o mina syskon från vi var småpluttisar ♥
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela