Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Julbord

Publicerad 2011-12-03 15:09:27 i MathildaOhlsson,

Hej,

Idag så gick jag upp vid elva hur skönt som helst, åt frukost och tog det lungt bara. vid två började jag locka håret och så, nu är jag färdig sminkad och ska bara lock håret på några ställen för det har lagt sig lite sen så ska jag klä på mig sen så blir det jul bord med släkten på pappas sida. vi ska åka om en halv timme ungefär så nu blir det att sätta lite fart ska även hinna packa till mamma och Matilda för ska sova hos Matilda i natt, vi ska ha Gossip Girl maraton och bara ha mys kväll helt enkelt <3






// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela