Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

JULAFTON

Publicerad 2011-12-24 09:51:14 i MatildaNakev,

Och så var det JULAFTON! Vart har tiden tagit vägen?? Känns inte alls som att det ska vara julafton redan... Och måste säga att det är brist på julkänslan också. Snön är ju nästan helt borta :(

Jag ska fira jul med både mamma och pappa. Första blir det jullunch klockan ett hos mamma och klappöppning och pappa hämtar oss där mellan fyra och fem och då ska vi  hem till mina kusiner och fortsätta julfirandet där med kusiner och farmor och farfar! Blir mysigt tror jag!!

Ska snart äta frukost sen fixa mig, vi åker väl härifrån strax efter tolv så då gäller det att vara klar och påklädd ;)

Nej men ni får ha en GOD JUL!!

ska försöka ta lite bilder under dagen som jag kab lägga upp imorgon!!

KRAM

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela