Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

innebandy och mellandagsshopping

Publicerad 2011-12-26 09:10:09 i MatildaNakev,

Heej!

Nu håller jag på att fixa mig för ska snart ta bussen in till stan med lillebror för att kolla lite på mellandagsrean och möta upp våran morbror. Vid halv ett ska vi vara på fyrishov där vi ska se på Storvreta- Aik. Min morbror hejjar på aik och vi hejar på storvreta, kan bli spännande!! Mathilda kommer även att vara där med sin familj :D

Nej nuhar jag inte tid att skriva mer, har tidsinställt dag 2 till klockan 10 så då kommer den upp medans jag är på stan

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela