Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

IDOL FINAL!!!

Publicerad 2011-12-09 19:43:20 i MatildaNakev,

Hej!

Idag var vi ju som sagt lediga. skön! VAr hem till mamma o bakade pepparkakshus och mös med min lilla vincent! Älskar dej gubben! Sen åkte jag in till stan vid tre o mötte upp Mathilda för att ta oss till ekeby gym o zumba lite. Haha vi har aldrig gått på zumban där förut o det var helst sjukt haha vi stod mest och skrattade haha! Aja skratta är väl oxå en typ av träning eller? ;)  Nej men jag fortsätter nog gå på väderkvarnen istället. Så mycket bättre och tycker att dem passen är jobbigare än vad det här var. Man gjorde mest samma sak helta tiden... inte så kul direkt.

Nu är det snart IDOL, åhh jag hoppas att Robin vinner! Skulle bli så glad då!!

Nu ska jag förbereda chips o dricka tills idol börjar.

Hörs!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela