Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Dag 1

Publicerad 2011-12-25 19:40:35 i MatildaNakev,

Dag 1: En bild på de personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Det finns många som vet gaska mycket om mig men mest är det nog tre stycken som vet.

Mathilda Ohlsson



Henne berättar jag precis ALLT för. Hon är min ängel och jag vet att jag alltid kan lite på henne och vet att hon inte dömmer mig vad jag än berättar! Jag vet att hon stöttar mig i vått och torrt och det känns väldigt bra! Och hon vet att jag alltid finns här för henne och att hon kan berätta allt för mig! Som sagt min ängel o jag älskar henne♥

Ingela Hjertstrand



En underbar tjej som vet mycket om mig. Henne kan man verkligen lita på och det är väldigt enkelt att prata med henne även fast man kanske pratar om jobbiga saker. Väldigt duktig på att lyssna och att ge råd. Älskar dej! Kommer alltid finnas här för dig som jag vet att du gör för mig♥

Fannie Blomquist



Ännu en tjej som vet mycket om mig och det är lätt att prata med henne oxå. En väldigt snäll tjej som har många bra råd och jag vet att hon inte berättar vidare saker som man säger. Kommer alltid finns här för dig. Älskar dej♥

// Matilda

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2011-12-28 02:27:39

Jag har varit en dålig bloggföljare de senaste dagarna..

Jag älskar dig också hjärtat! Forever and ever<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela