Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

även jag ska på julbord

Publicerad 2011-12-03 15:17:34 i MatildaNakev,

Hej!

Nu sitter jag framför datan en snabbis. Sov till kvart över tio idag ungefär, skönt!
Idag har jag varit med mormor och morfar på gränby centrum. Blev att köpa en mascara till mig, den skulle kostat 115 sen var den nersatt till 69kr och jag hade 20% rabbat så betalde endast 56 kr! Inte alls dyrt och den är jättebra!

Nu ska jag snart upp och bättre på sminket, sen ska jag åka ner till stan och möta upp mamma med familj och äta lite julbord. Blir nog gott! Jag får även träffa min älskade lilla vincent igen!! Jag har saknat honom, storasysters lilla hjärta♥ Ska passa på att mysa med honom!

Sen efter julbordet ska jag hem till pappa och dit kommer även mathilda. Vi ska som sagt ha gossip gilrs maraton och mormor har köpt chips och godis till oss så det blir mys på hög nivå!♥ Sånna kvällar kan behövas!!

Nej nu ska jag sätta lite fart!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela