Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

31/12

Publicerad 2011-12-31 13:02:10 i MatildaNakev,

Heej!!

Jag och mathilda är hos pappa nu. Vi kom hit vid kvart i tolv typ och har hunnit göra efterrätten. Det blir pannacotta till efterrätt och den ska ju stå i kylskåpet minst 6 timmar så ja den är i iaf i kylskåpet nu. Mathilda håller på att platta håret och efter henne ska jag göra det. Vi ska börja med förätten vid tre för den ska oxå stå kyld några timmar. Ni får veta imorgon mer om maten och sånt då jag lägger upp bilder imorgon hade jag tänkt.

Dag tr kommer upp lite senare, har för mig att det är en outfit bild så det komer upp när jag tagit på mig det jag ska ha på mig ikväll. För just nu sitter jag bara i min rosa mjukisdress och det är nog inte så mycket att se haha ;)

Nej bloggar mer sen, ska ju göra en resumé a det gångna året, kan ju säga såhär redan nu att jag tycker det är skönt att detta år slutar ikväll.

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela