Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

15/12

Publicerad 2011-12-15 09:54:17 i MathildaOhlsson,

Godmorgon

Är fortfarande hemma och är förkyld och har lite feber -.- men ska ta mig till skolan nu iallafall för att göra ett matteprov. Efter det ska jag hem till mamma och prova mina klänningar som har kommit :) tror nog jag blir hemma i mrn, kommer ha en del att göra på jullovet nu eftersom ´jag har varit hemma men sånt är livet. ska sätta på mig ytterkläderna alldels strax för farfar kommer snart och hämtar mig. hörs senare

// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela