Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

12/12-11

Publicerad 2011-12-12 19:08:17 i MatildaNakev,

Hej! Vet att det varit dåligt med bloggade här inne över helgen. Men nu är jag här! I lördags så åkte jag ner på stan och träffade mathilda, vi fikade länge på café linné och bara pratade en massa. MYYs på hög nivå!♥
Hon handlade även julklappar. Vi fick lite sällskap av lisa ett tag på stan oxå. Måste träffa den tjejen snart igen , vi träffas inte alls så ofta vilket är otroligt synd eftersom han är en underbar tjej!
Sen åkte jag bara hem och tog det lungt.

Igår gick jag hem till mammas kompis vid tio. Vi bakade en massa julsaker och på kvällen så spelade vi fia med knuff. Hade helt enkelt en lugn och mysig tredjeadvent hos dem.

Idag var mathilda sjuk, krya ¨på dig snabbt! Skolan var som vanligt höll jag på att säga men kom på att det var den inte alls haha. Klockan nio kom kärleksakuten till klassen och hade typ sexualkunskap med oss. Dem var där till 12 vilket innebar att vi inte hade idrott, och det var ju faktiskt skönt! haha
Men sen var resten av dagen vanlig.

Nej nu måste jag avrunda då mathilda ringer alldeles strax. Haha vi har ju inte setts  något idag och måste snacka i knapp om allt vi inte kunnat göra i skolan idag ;)

Hörs!

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela