Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tumblr

Publicerad 2013-02-04 22:21:40 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Idag efter skoilan så åkte jag och Lovisa snabbt ner på stan för att jag skulle köpa en väska och Lovisa skulle kolla på en jacka.
Kom hem vid fyra tiden och åt då två mackor och drack lite te. Sen efter en stund kom Lovisa över lite snabbt för att jag skulle hjälpa henne med vilken jacka hon skulle ha sen så prata vi en stund innan hon gick hem och jag åt middag.
Resten av kvälen har spenderats i soffan framför tvn och så har jag även hunnit med lite engelska.
 
I morogn är det har jag sovmorgon till tjugo i tolv så har inte så brottom i sängs, men ska snart börja fixa mig i ordning för natten och så.
 
Så säger Godnatt med det här inlägget!
 
Klicka på bilden för att komma till min Tumblr!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela