Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Man måste bara våga

Publicerad 2013-02-18 23:59:46 i MatildaNakev,

Det är med ett stort leende på läpparna som jag lägger mig i sängen. Dagen kunde inte ha blivit bättre. Bowling, skratt, god mat, fina vänner. Helt perfekt alltså!

Sen att jag vågade är helt otroligt, jag är stolt över mig själv. Ibland måste man bar våga, vad kan man förlora egentligen? Det här kvällen slutade på ett sätt jag aldrig trodde eller kunde föreställa mig, mer än bra slut på kvällen helt enkelt!

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela