Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

5 Februari

Publicerad 2013-02-05 09:07:42 i MatildaNakev,

Vaknade av mig själv vid halv nio och kände mig pigg så bestämde mig för att gå upp då. Finns det något skönare än att vakna upp av sig själv och känna sig utvilad? Slippa vakna till ett gnälligt alarm som man bara vill kasta i baken.... Jag älskar iaf de mornar man inte behöver det.
 
Gick upp och gjorde iordning frukost som jag åt medans jag kollade på Cougar Town. Hade innan påmint mig själv om att ta bild på frukosten nu när jag sitter här i köket och kollar på serien men såklart så glömde jag det så detta inlägg får bli utan bild. Så kan det gå när man är glömsk haha.
 
Ska kolla klart på avsnittet nu och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir nog att se fler avsnitt då jag har cirka 3 timmar innna jag måste åka till skolan. Skönt!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela