Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

4 februari

Publicerad 2013-02-04 23:30:03 i MatildaNakev,

Ligger i sängen och har precis kollat på top model Sverige. Ska efter detta inlägg sova, imorgon har jag sovmorgon till fem i ett så det är därför jag kan vara uppe sent. Skönt med lång sovmorgon!
 
Efter skolan åkte jag hem och sen gick jag en stund till Malin. Vi pluggade lite och pratade innan jag gick hem och åt middag. Efter middagen har jag kollar på Cougar town, började kolla på den serien igår och såg hela 15 avsnitt bara igår så fortsatte idag. Haha den är rätt rolig faktiskt, speciellt när man inte har något annat för sig.
 
Imorgon börjar jag som sagt vid ett och går till tio i fyra och då ska jag bara hem. Eftermiddagen och kvällen spenderas hemma, måste plugga lite mer imorgon också.
 
Vi hörs imorgon, ska försöka plugga innan jag åker till skolan. Har ju som sagt tid till det imorgon.
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela