Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

10 timmar!

Publicerad 2013-02-16 07:03:09 i MatildaNakev,

Vaknade för kanske 10 min sen och började leta efter mobilen på fönsterbrädan (där jag alltid har den) men det låg inte där... Jag kände att jag hade min mjukisdress på mig och undrade varför tills de slog mig att jag måste ha somnat igår när jag mattade Vincent och sen aldrig gått upp... Haha!
Så somnade vid nio och nu vid sju var jag jättepigg! Sovit i 10 timmar, så skönt! Kunde nästan inte startat lovet på ett bättre sätt! Förutom att jag hade bytt om och tagit bort sminket igår innan jag skulle natta Vincent menmen de va ju inte meningen att jag också skulle slockna :P

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela