Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Min Helg

Publicerad 2012-10-15 16:40:30 i MatildaNakev,

Kom hem för snart en timme sen och har inte gjort något speciellt alls. Bara ätit mellanmål, tömt diskmaskinen och börjat på maten som mamma ska fortsätta med när hon snart kommer hem.
 
Tänkte skriva lite om min helg som var. I fredags satt jag och ojade mig över att jag inte hade något att göra i helgen, förutom tjejmiddagen på fredagskvällen då. Men helgen slutade med att jag hade fullt upp hela helgen haha men jag gillar att göra saker. Jag är inte den som gillar eller väljer att sitta hemma.
Iaf så hade vi ju midag i fredags vilket var väldigt mysigt. Vi skrattade en hel del, satt och prata och spelade ett spel som heter "400 frågor till tjejmiddagen". Myskväll helt enkelt, och jag sov kvar hos Towe.
 
Lördag- Kom hem från Towe vid ett och duschade då snabbt och åt lunch innan jag gick över till Malin vid två tiden. Skulle egentligen bara vara där en stund för hon skulle träffa Vallen senare men planerna ändrades och det slutade med att vi åkte in till stan och mötta upp Vallen och spenderade kvällen i Sävja sen framför film.
 
Söndag- Vaknade vid tio men det blev inte frukost förens vid tolv hemma i sävja sen åkte vi in vid 20 i två till stan och Vallen åkte då hem till Bålsta och jag och Malin träffade upp Fannie för att åka ut till Storvreta. Vi gick hem till Malin och pluggade på Spanska och Matte. Gick hem vid 20 i fem för att slänga i mig lite mat och byta om för att sedan ta bussen in till stan vid halv sex för att se på matchen mellan storvreta och Pixbo. Storvreta förlorade konstigt nog så tänker inte skriva mer om den matchen. Kom hem vid 10 i tio och gick då och la mig en stund efter det.
 
Det var min helg. Blev inte mycket ledigt i helgen men jag hade en trevlig helg men människor jag tycker väldigt mycket om. Och den kunde inte slutat bättre än med innebandymatch med min favorit tjej! Eller okej det hade varit en lite bättre avslut på helgen om Storvreta vann men jag och Mathilda hade det trevligt ändå på matchen.
 
Nu ska jag plugga spanska. Vi har prov på det imorgon!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela