Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Måndag 8 oktober

Publicerad 2012-10-08 18:40:45 i MathildaOhlsson,

 
Hej!
 
Igår så bloggade jag inget hade så inte mkt tid för bloggen om man säger så. Började med at jag åkte upp till skyttorp vid tio tiden för att städa trapphusen, sen vid tjugo över elva åkte jag inte till stan med Matilda och shoppade lite. kom hem vid tre tiden, började tvätta kläder och packa. Kollade på Storvretas final vid fyra som dem vann!
efter det fixade jag middag till migg och bröderna. vid tio i åtta kom pappa hem och då åkte vi direkt till mamma.
 
Idag var det skolan som vanligt. På sammen fick vi tillbaka våra samuppsatser som vi lämnade in förförra veckan och kan inte vara mer än super nöjd då jag fick A på den! :D
Kom hem vid halv fyra typ och tog då något att äta och en alvedon. somnade en liten stund på soffan och sitter nu vid köksbordet och pluggar lite spanska glosor och pluggar inför engelska provet på Torsdag.
 
Nu ska jag fortsätta med pluggandet!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela