Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

♥ Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Publicerad 2012-10-12 20:00:00 i MatildaNakev,

Om jag vann en miljon så skulle jag spara typ ALLT till kommande lägenhet och tills jag gått ut skolan. Men lite pengar skulle jag såklart använde nu för att shoppa lite, jag skulle även köpa en systemkamera och så skulle jag använda pengar till att resa nästa år med Mathilda. 
 
Tråkigt svar men de är typ det jag skulle göra. 1 miljon är inte SÅ mycket, självkart är det mycket men de tar slut snabbt om man ska använda de till bostad och så. Så det är helt enkelt vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon kronor. Juste jag vill ju ha ett STORT bröllop i framtiden så jag skulle lägga undan pengar till det också!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela