Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Chilldag

Publicerad 2012-10-03 21:48:20 i MatildaNakev,

Halloj här inne!
 
Idag har varit en riktigt chilldag. Har bara legat i soffan och kollat på en massa olika pogram på både datan och tv:en. Sen vid halv fem hjälpte jag mamma med maten och efter det har jag bara busat/myst med vincent och kollat på datan ännu mer. Tagit ett långt bad med inpackning har jag också gjort. Känndes att det behövdes efter att strosat runt i pyjamas en hel dag. Fast jag har ju iförsigt pluggat och läst igenom rätten och samhället också så lite nytta har jag fått in också. Tummen upp för det!
 
Ska väl snart lägga mig. Men är inte trött, som ju ganska länge imorse men om jag ska orka upp imorgon bör jag lägga mig snart.
 
Juste skulle lagt upp bilder på mina nya skor jag fick av pappa i fredags men mamma tog dem för att spraya dem med sån där spray så dem inte förstörs av fukten ute. Vet inte hur man stavar den sprayen så jag förklarar de sådär istället haha! Så bild på dem får ni imorgon istället!
 
Vi hörs imorgon!
 
//Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela