Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Hej!

Publicerad 2012-07-13 23:33:36 i MatildaNakev,

Idag på dagen så var jag bara hemma och sov. Sen vid fyra åkte vi till mormor och där blev det att grilla med familjen. Kom väl hem igen vid halv tio och i bilen på väg hem så fick jag krampi magen. Det gjorde så ont att jag fick ligga i fosterställning i sängen när vi kom hem och tårarna bara rann... Andra gången som jag har sånna kramper i magen. Tog iaf en tablett och efter en timme var det över... En väldigt lång timme känndes den som!
 
Skulle bloggat och lagt upp bilderna från igår redan när jag kom hem men det gick ju som sagt inte då magen bestämde sig för att bråka... Men nu är bilderna iaf uppe ochni fick veta lite om min dag idag också!
 
Nu ska jag tvätta bort smink och sen vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo idag fick jag hjälp av min morbror att sätta upp en hylla i rummet så ska fixa lite fint på den med bilder och lite ljuslyktor!
 
Hörs mer imorgon!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela