Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Fågelmatning och lekplats häng

Publicerad 2012-07-05 21:39:11 i MatildaNakev,

Hej!
 
Sov hos Mathilda igår igen därför det blev dåligt med bloggning. Iaf så träffad jag ju bella på stan. Mathilda kom tyvärr inte med. Vi gick runt och kollade i butiker, satt vid ån och prata och spanade lite på snygga killar haha. Vi hann med många skrattanfall(iaf jag) och att skämma ut oss lite. Men vad gör det? Blev ju mycket roligare så.
 
Efter jag varit med Bella tog jag bussen till mormor och åt middag, sen skjutsade hon mig och Anton till våran farbror för att säga hejdå till våran farmor och farfar som åkte hem till Makedonien idag. Dem har ju varit här i två veckor nu och ena veckan bodde dem hos oss. Sen fick jag övningsköra hem till Mathilda och där sov jag som sagt. Vi satt och pratade länge och sen kollade vi på film innan vi somnade. Åhh jag är lyckligt lottad att ha henne som alltid ställer upp när jag behöver henne, som igår när det blev lite jobbigt.
 
Idag har jag varit på äventyr hela dagen. Orkar inte skriva vad jag gjorde i förmiddags men åkte iaf hem från Mathilda vid nio och direkt in till stan. Var hemma vid halv fyra ungefär och då åt jag och sen 20 över fyra mötte jag och Vincent upp Mathilda på tåget till stan. Vi åkte och mata fåglarna i svandammen och sen gick vi en stund till stadsparken innan vi köpte en cheeseburgare åt Vincent och sen åkte hem. Väl hemma fick vi lite gäster på fika och efter det har jag bara suttit vid datan. Bilder från fågelmatningen och lekparken kommer i nästa inlägg strax!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela