Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Dag 4

Publicerad 2012-07-01 22:43:57 i MatildaNakev,

Dag 4: 5 favorit låtar. Kommer lägga upp fem av dem låtarna jag gillar mest just nu men vet inte om de är mina absoluta favoriter. Men dem spelas ofta hos mig just nu iaf. Och jag lägger dem inte i någon favorit ordning utan skriver bara in dem i nån ordning. 1. Där jag hänger min hatt- Norlie & KKV 2. Closer- Frida Amundsen 3. Dance Again- Jennifer Lopez feat Pitbull 4. La La Love- Ivi Admou 5. We are Young- Fun // Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela