Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

4/7

Publicerad 2012-07-04 13:03:08 i MatildaNakev,

Hej!
 
Blev inte mycket bloggning igår. Men åkte som sagt in till stan med Mathilda. Vi kollade i en massa butiker och inne på gina provade vi en hel del kläder. Jag köpte inget men Mathilda köpte underkläder :)
Sen efter att gått runt i någon timme satte vi oss på Wayne´s. Satt och prata om en massa. Jag var ganske upprörd och ledsen så skönt att få prata med henne. Min fina bästavän ♥
 
Min morbror kom även till wayne´s efter ett tag. Han bor i Norge men ska vara här i Sverige på sin semester. Var ett tag sen man träffa honom så det var roligt att se honom igen. Vi kikade runt lite i affärer med honom innan han bjöd oss på mat på Cupido. Blev en sallad i var till oss tre. Sen åkte vi med honom hem hit till Storvreta.Eller ja Mathilda släppte vi av vid ICA solen, där hennes mamma var. Hemma fikade vi lite ute på altanen och satt bara och prata.
 
Vid kvart över sju fick jag skjuts till tåg stationen här i Storvreta. Åkte då hem till Mathilda och där spenderade jag även natten. Vi satt först ute och pratade lite på deras balkong sen såg vi slutet på alsång på skansen innan vi kollade på en film med dem andra som var hemma där. Vi la oss efter filmen och pratade innan vi somnade.
 
Idag var jag hemma vid tio. Har inte gjort så mycket. Mest suttit vid datan, badat och ätit lunch.
Ska snart fixa mig för att om lite mer ön en timme ta tåget in till stan för att möta upp Bella. Har inte träffat henne sen skolavslutningen så saknar henne! Mathilda kanske också kommer in och gör oss sällskap, vi får se vad hon bestämmer sig för :D
 
Nej nu ska jag sätta igång lite, så jag hinner tills tåget går!
 
Hörs!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela