Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

3/7

Publicerad 2012-07-03 09:34:25 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Vaknade runt halv åtta imorse av en liten busunge! Så bestämde mig för att då gå upp istället för att försöka somna om. Har inte gjort mycket alls, bara kollat på tv och ätit frukost.
 
Idag ska jag träffa Mathilda :D Ska åka tåget in halv ett, antar att vi kommer att ta samma tåg in. Vet inte riktigt vad vi ska göra, kolla runt på stan och prata. Kanske sätter oss vid ån en stund. Skulle behöva prata med henne om lite saker. Måste ha hennes råd och tips.
 
Igår blev det inte mycket bloggning. Finns en anledning till varför men den tar jag inte upp. Men idag känns det lite bättre... tror jag.
 
Nu ska jag kolla på lite olika bloggar sen så ska jag fixa mig. Vi får se om jag slänger upp Dag 6 (som är: dagens outfit) innan jag åker eller om jag gör det när jag kommer hem. Ska även försöka ta lite bilder med mathilda idag på stan!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela