Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

19/7

Publicerad 2012-07-19 13:43:11 i MatildaNakev,

Hejsan!

Bloggade aldrig igår. Var ute och flängde hela dagen och så har jag blivit så förkyld så när jag kom hem så åt jag bara middag inan jag la mig i sängen och kollade på Pretty little liars hela kvällen tills jag somnade. Började kolla på den serien iförrigår och är fast! Den är så bra och så spännande!

Är fortfarande förkyld men det är lite bättre iaf. Idag är det min namnsdag så grattis till mig! ;) haha
Nu har jag precis fixat färdigt mig och ska ta bussen in till stan fem över två för att möta upp Mathilda. Vet inte vad vi ska göra med det blir väl att kolla runt eller sätta oss och prata eller något. Något roligt blir det nog allt, har alltid roligt när vi är med varandra!

Nu måste jag fixa en sak och sen gå mot bussen!

Hörs!

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela