Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

16 JULI

Publicerad 2012-07-16 22:05:43 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Idag så har jag varit med Matilda hela dagen. Vi gick upp vid tio och åt frukost och sen så har dagen bara rullat på :) Vi har pratat och kollat lite på tv och spelat lite spel på Matildas padda :) Matilda åkte hem med 20.23 tåget efter att vi ätit middag.
När jag kom hem så diskade jag klart det jag hade börat med, städade upp i vardagsrummet och har pratat med min pappa en stund. Har även duschat och kollat runt lite på datan. Kvällen kommer spenderas framför tvn tror jag.
 
Godnatt!!
 
Sverige bjöd på väldigt fint väder idag, precis som resten av sommaren ungefär.. Får hoppas på bättre väder resten av sommaren!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela