Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

14/7

Publicerad 2012-07-14 10:04:29 i MatildaNakev,

God morgon!
 
Eller ja jag har varit vaken sen halv åtta, vaknade då och kunde inte somna om. Så har legat i sängen hela morgonen och kollat på olika pogram på datan. Nu har jag precis fixat mig för att 20 i elva ta bussen in till stan med mamma och Vincent för att mata fåglarna vid svandammen.
 
Annars har jag ingen aning om vad jag mer ska hitta på idag. Vi får se helt enkelt. Skulle behöva städa lite på rummet, men det är så tråkigt så jag skjuter alltid upp det haha.
 
Nej  nu ska jag borsta tänderna och sen vänta på att gå till bussen.
 
Hörs mera sen!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela