Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

12/7

Publicerad 2012-07-12 11:32:42 i MatildaNakev,

Hej!

Nu sitter jag hemma och har precis badat. Igår hade ja det jättemysigt med mathilda. Vi åkte 19.19 tåget hem till henne och på tåget bestämde vi oss för att åka hem till Elise så när vi kom till mathilda tog vi moppen till Elise. Kom till mathilda igen vid tio oc då kollade vi på film. Sen satt vi och prata o lite sånt innan vi la oss :)

Nu ska jag snart fixa mig lite. Vid tio över två ska jag möta Malin utanför och ta tåget till Örbyhus där vi ska träffas några tjejer från klassen för lite grill och mys! Kommer bli otroligt roligt att träffas igen :D ska ta med mig kameran och ta bilder!

Kanske skriver innan jag åker vi får se!

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela